Pentru produsele livrate prin curier sau ridicate din magazin:
Dacă alegerea făcută vă nemulțumeste în vreun fel, sau dacă pur și simplu v-ați răzgândit, aveți 14 zile din momentul achiziției, pentru a cere înlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau înlocuirea cu un alt model.
Dacă ați primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalați acest lucru în maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fara penalitati și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de către consumator.
Condiții de returnare în termenul de 14 de zile din momentul achizitiei:
Produsul trebuie sa fie în stare nouă, fără uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un șoc extern.
Produsul trebuie returnat în cutia originală, împreuna cu toate accesoriile primite, certificatul de garanție și o copie a facturii.
Toate acestea trebuie împachetate corespunzător pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
Produsele achiziționate sub forma de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub formă de pachet sau împreuna cu produsul cadou.
În cazul în care achiziția generează un cupon cadou, și acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
Nu se vor accepta retururile în termen de 14 zile calendaristice, dacă produsele prezintă urme de uzură și nu mai pot fi revândute.
Nerespectarea acestor condiții poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, putem solicita valoarea pentru readucerea în stadiul inițial. Acest decizie va fi comunicată în baza unei constatări tehnice a produsului returnat făcută de către departamentul tehnic Lohuis.
*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuată prin virament bancar și avem rugămintea să ne furnizați contul IBAN pentru a vă putea returna banii.
Cererea de retur se face prin email la adresa: vanzari@lohuis.ro. De asemenea, este necesară completarea unui formular aferent pe care îl puteți găsi AICI. Completarea acestuia trebuie efectuată de pe un computer / laptop, iar numărul comenzii trebuie introdus fără „#” în față sau alte caractere speciale.
Dacă optați pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii, suma se returnează în maxim 14 zile.
Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibilă doar în același cont din care s-a efectuat plata.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0753 316 964 în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa vanzari@lohuis.ro.
În momentul în care va fi recepționată comanda de retur în sediul magazinul online, vă vom expedia comanda de schimb.
Atenție! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport a fost efectuata de expeditor (client).
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.